GIEŁDA REKLAM
 
Strona Główna Ploteczki Wydarzenia Zosta plotkowpisywaczem
WPISZ PLOTECZKĘ LUB WYDARZENIE  
Ploteczkopowiadamiacz
Wohyń: Blokersi

1. kwiecień 2010 14:01:11


Zgłoś niezgodność z regulaminem

co to wogóle ma być??? za kogo oni się uważają?


Strona:
  1 
 Autor: Gość 1. kwiecieĹ„ 2010 17:34:48
Zgłoś niezgodność z regulaminem
hahaha co za temat? :D widze ze nuda swiateczna daje o sobie znac.:D zal dla autora tematu. !:D:D:D
 Autor: Gość 1. kwiecieĹ„ 2010 19:12:27
Zgłoś niezgodność z regulaminem
Widzę ,że ktoś tu ma jakieś kompleksy. Chce wywołać jakąś sensację ,a tak po za tym sprawdź sobie chłopaczku/dziewczynko znaczenie słowa blokers(u nas nie ma blokersów,skejtów proponuje poczytać trochę o subkulturach) i potem się zastanów jak wielka głupotę zrobiłeś/zrobiłaś zaczynając ten temat.
 Autor: Gość 1. kwiecieĹ„ 2010 20:30:38
Zgłoś niezgodność z regulaminem
nie da sie ukryć że blokersi z wohynia to też ludzie wsi :)
 Autor: Gość 2. kwiecieĹ„ 2010 11:07:04
Zgłoś niezgodność z regulaminem
chlop ze wsi wyjdzie ale wies z chlopa nigdy
 Autor: Gość 2. kwiecieĹ„ 2010 11:28:50
Zgłoś niezgodność z regulaminem
No tak ludzie wsi no chyba do tej pory nie panowała opinia ,że te trzy bloki w "centrum" to miasto we wsi hehe.
 Autor: Gość 2. kwiecieĹ„ 2010 14:41:33
Zgłoś niezgodność z regulaminem
haha dobre to miasto we wsi fakt :D
 Autor: Gość 2. kwiecieĹ„ 2010 19:29:51
Zgłoś niezgodność z regulaminem
A komu oni przeszkadzają??
 Autor: Gość 3. kwiecieĹ„ 2010 10:26:45
Zgłoś niezgodność z regulaminem
przeszkadzaja spoleczniakom ;]
 Autor: Gość 3. kwiecieĹ„ 2010 15:31:15
Zgłoś niezgodność z regulaminem
mlodziez z centrum wsi ma o wiele wieksze szanse i jest im latwiec sie przebic niz mlodziezy nie mieszkajacej w centrum. Wladze miasta powinny cos z tym zrobic
 Autor: Gość 5. kwiecieĹ„ 2010 02:24:35
Zgłoś niezgodność z regulaminem
zatruwają powietrze
 Autor: Gość 5. kwiecieĹ„ 2010 14:27:54
Zgłoś niezgodność z regulaminem
dla mnie to są małowartościowi ludzie, snują się, nic nie robią i myślą że są tacy fajni bo się snują i nic nie robią
 Autor: Gość 5. kwiecieĹ„ 2010 20:58:28
Zgłoś niezgodność z regulaminem
hmm,wartościowy człowiek nigdy nie wystawiłby takiej opinii,bo w każdym człowieku można znaleźć coś wartościowego ,tylko żeby to odkryć trzeba samym w sobie być wartościowym,a kim są ci którzy wydają irytujące opinie-zwykle to są ludzie zakompleksieni którzy swoje codzienne flustracje odreaowują na innych.Ja uważam że ogólnie młodzież jest wspaniała,nawet ta którą nazywamy trudną młodzieżą,co niektórzy powinny wiedzieć że młodzieńczy bunt jest czesto wyrazem odreagowania na chamstwo i prostactwo dorosłych.I co z tego że chodzą sobie? A co władze gminy robią żeby młodzież miała zajęcie?A co wy rodzice robicie żeby wasze dziecko miało twórcze rozwijające zajęcie? Młodzież w Wohyniu jest taka jacy są rodzice i nie ma za znaczenie bloki czy domki.Z tego co da się zauważyć najwięcej krzyku w parku robią robią dzieciaki spoza bloków,niestety a ich rodzice myślą że jak corcia czy synek w domku jest grzeczna to tak i na wohyniu,wielu z was bardzo się myli w opiniach.Radzę się przespacerować wieczorem po Wohyniu,sami zobaczycie czyje dzieci sikają na środku ulicy ,piją alkohol,będziecie w szoku,bo to są dzieci ze wzorcowych domów. Moja rada dla młodych jest taka,chcesz się rozwijać,chcesz coś osiągnać uciekaj z Wohynia jak najdalej,tutaj wartościowa młodzież jest tłamszona ani szkoła ani środowisko nie daje możliwości rozwoju i to widać !
 Autor: Gość 5. kwiecieĹ„ 2010 22:18:32
Zgłoś niezgodność z regulaminem
1 w twojej wypowiedzi jest sprzeczność, bo uważasz mnie za osobe bezvwartości i jednocześnie twierdzisz że wszyscy są wartościowi. 2 sprawa myślałem że bunt wyraża się tym że jak rodzice chamy to młodzież kulturalna, a jak rodzice kulturalni to młodzież chamy, to jest wg mnie okaz buntu.3 Młodzież jest chamska bo uważa że jest bezkarna, z nagannym zachowaniem można bezkarnie zdawać do dalszych klas, że zakładanie nauczycielowi kosza na głowę jest fajne, że ubliżanie innym jest normalne. Rodzicom to "wisi" czy ich potomstwo będzie wychowane czy nie, oni i tak nie będą ich utrzymywać są przecież ubezpieczenia społeczne i zus który sie nim zaopiekuje. Rodzicom zależy tylko żeby dziecko zdało maturę, która jest złudzeniem egzaminu dojrzałości, żeby miało "lepszy start w życie" żeby nie ciągneło więcej pieniędzy.
 Autor: Gość 6. kwiecieĹ„ 2010 17:45:50
Zgłoś niezgodność z regulaminem
a dla mnie wszystko jest jasne i obiektywnie poprawne,nie każdy musi potrafić czytać ze zrozumieniem.Zeby zrozumieć co jest napisane trzeba bardziej się zagłębić w myśleniu,wiem dla większości to trudne i wolą iśc na łatwiznę negując wszystko i wszystkich.W ten sposób nikomu nie pomożemy,nikogo niczego dobrego nie nauczymy i nie przekażemy wartości które budują i kształtują pozytywnie młodego człowieka.Tak było jest i będzie że jedni żyją na pozytywach ,drudzy na negatywach.Ja wolę pozytywne myślenie i szukanie w innych pozytywnych cech i relacji.Wolę kochać niż nienawidzić.Wolę chwalić niż ganić. Efekty są niewiarygodnie zaskakująco pozytywnie. Co do rodziców w wielu przypadkach moglabym się zgodzić,bez reguły dobrego domu czy takiego z problemami.W jednym i drugim domu jak się dobrze przyjrzeć mozna się doszukać patologii.Ci w dobrym domu tak wyśrubowują ambicje wobec swoich dzieci że te biedne tego nie są w stanie znieść psychicznie,takich rodzicow nie obchodzi czego ich dziecko oczekuje od życia oni spełniają swoje marzeniaTRAGEDIA! Natomiast rodzice z rodzin niedysfunkcyjnych do tego stopnia mają swoje dzieci w nosie że wogole ich nie obchodzi ich los i na pewno te dzieci nie kończą LO, I slówko jeszcze odnośnie buntu,najczesciej jest to alkohol ,narkotyki,burza emocji,blokady,odizolowanie,szukanie pokrętnego towarzystwa,sekty,nerwica,zaburzenia emocjonalne,jest wiele zagrożeń.I oby one nie dotyczyczyły naszej Wohynskiej młodzieży,a wiec nie wywołujmy wilka z lasu tylko kazdy na swoj sposob zróbmy coś dobrego,chociażby zwykły gest akceptacji,chwilę temu też byliśmy młodzi i każdy z nas ma coś niehlubnego w pamięci co by mogło nas skompromitować w oczach dzisiejszej młodzieży.A więc tolerancja i miłośc i będzie git:]
 Autor: Gość 6. kwiecieĹ„ 2010 19:01:08
Zgłoś niezgodność z regulaminem
Zdajesz sobie sprawę że z 2 sprzecznych zdań można wyciągnąć dowolne wnioski? napisałeś/aś dwie sprzeczne z sobą wypowiedzi i nie chcesz sie przyznać do błędu. Ja akurat wgłębiłem sie w to co jest napisane i to wychwyciłem, bo umiem czytac ze zrozumieniem. Apropo dostrzegania samych dobrych stron ludzkich, czy jeśli miałabyś 13 letnią córkę a odwiedziłby cię na kolacji wspaniały polski reżyser, wrażliwiec i esteta Roman Polański. To czy jeśliby kolacja sie przedłużyła to czy zaproponowałabyś mu nocleg? Ja na pewno nie, zgadnij dlaczego.1 Wg mnie złe uczynki więcej mówią o człowieku niż dobre, w zasadzie bywa tak że jeden zły uczynek przekreśla wszystkie dobre. Zdajesz sobie sprawę że nie dostrzegając złych cech i ich nie negując, odrzucasz dekalog, w którym są piętnowane złe uczynki: nie zabijaj,nie cudzołóż, nie kradnij, nie pożadaj żony... czyli odrzucasz tradycję chrześcijańską. 2 Wg mnie psychika dziecka jest bardzo silna, i wyśrubowywane ambicje są niegroźne. Zresztą to już jest sprawa rodziców czy stawiają swoim dzieciom cele czy nie. Szkoła nie stawia nikomu celów, bo nawet jak nie umiesz tabliczki mnożenia to i tak zdasz podstawówke, gimnazjum, mature zrobisz. Dlatego uważam że lepiej jest stawiać dzieciom cele.3 A dlaczego nie uwzględniasz do buntu, nauki. Przecież jest sporo młodzieży zdolnej która wie że jedynym sposobem wybicia sie jest nauka, czy dla ciebie takie przełamanie tradycji rodzinnej nie jest buntem? Dostrzegasz same złe cechy buntu: alkohol, narkotyki, gangi...a przecież tyle mówiłaś/eś o dostrzeganiu dobrych cech.4 A czy zastanowiało cie czy w oczach dzisiejszej młodzieży przyznanie sie do nie brania narkotyków jest kompromitacją?
 Autor: VV 6. kwiecieĹ„ 2010 19:25:45
Zgłoś niezgodność z regulaminem
co wy tu dajecie ludzie!? opamietajcie sie
 Autor: Gość 7. kwiecieĹ„ 2010 17:17:35
Zgłoś niezgodność z regulaminem
Jedno jest pewne jak ktoś chce się rozwijać i coś osiągnąć musi uciekać stąd jak najdalej. Uczyć się ,nie przejmować się tym co mówią nauczyciele w naszym gimnazjum. Większość (po za kilkoma wyjątkami) to ludzie ,którzy chwalą i doceniają tylko dzieci kolegów. Później idzie taki wywyższany do szkoły średniej i są problemy bo mamusia nie ma tam znajomości i się przenoszą. To również działa w drugą stronę ci nie doceniani nagle dostają dobre oceny biorą udział w przedstawieniach itp.(i wcale nie mówię tu o ludziach ,którzy idą do szkół gdzie jest słaby poziom opieram się na tych radzyńskich). Myślę ,że powinno coś się z tym zrobić kolejna sprawą jest poziom nauczania szczególnie jednego przedmiotu w naszym gimnazjum przez ,który uczniowie z Wohynia są na szarym końcu(kto był w szkole średniej wie o jaki chodzi).
 Autor: Gość 7. kwiecieĹ„ 2010 20:30:00
Zgłoś niezgodność z regulaminem
1.Proszę nie mylić zauważenia problemu z oceną kogokolwiek. 2.Polański hm,a czym on się różni od np.bezdomnego,który może mieć o wiele czarniejszy życiorys? 3.Oceniając ludzi po pozorach odrzucasz dekalog,nie sądzisz? 4.Bunt-to szerokie pojęcie i bardzo wiele znaczeń i zachowań można podać. 5.Narkotyki? Uwazam ze wiekszość dzisiejszej młodzieży ma wyższe cele i priorytety niż licytowanie się kto bierze a kto nie bierze,to marginalny problem Wolę trzymać się opinii które widzą to co dobre w młodym człowieku,takim autorytetem jest wielki człowiek wielkiego serca JPII,który zwykł mawiac "Jesteście nadzieją świata" on widział więcej w młodzieży niż przeciętny gnuśny społeczniak,
 Autor: Gość 8. kwiecieĹ„ 2010 15:09:02
Zgłoś niezgodność z regulaminem
Polański różni się tym od kloszarda, że został skazany. Myśle że ocena ludzi po pozorach nie kłóci sie z dekalogiem, bo dekalog mówi o czynach a nie o pozorach. Ale zauważ że jak była sonda kto jest twoim autorytetem, wśród młodzieży, najwiekszym cieszył sie tomasz lis i doda, Papież był za nimi(miał 5% tak podawali w radiu zet). Z tego wynika że młodzież chce się ładnie prezentować w telewizji, a nie być dobrymi, wartościowymi ludzmi. Wg mnie nastał czas zupełnej głupoty i totalnej degeneracji.
 Autor: Gość 8. kwiecieĹ„ 2010 21:46:00
Zgłoś niezgodność z regulaminem
A ja uważam że ocenianie ludzi po pozorach kłóci się z dekalogiem[8 przykazanie] 2.Nie wierzę medialnym sondażom, 3.Również głównie media ogłupiają nas wszystkich nie tylko młodzież,głupawe seriale,sensacyjne informacje,sexizm,to się sprzedaje,jesteśmy tym faszerowani z każdej strony i na okrągło. Dlatego też uważam że naszym zadaniem ludzi dojrzałych jest kampania pozytynych myśli i zachowań. Bo czym skorupka za młodu nasiąknie,tym na starość zostanie. Nie możemy dołować młodzieży , Uważam że forma zachęcania do lepszego życia,do starania się będzie bardziej mobilizująca niż wbijanie młodemu człowiekowi że nic z niego dobrego nie wyrośnie. Narzekanie to nasza narodowa przypadłość,na wszystko i wszystkich . Ja jestem dobrej myśli że większości naszej młodzieży się uda w życiu,bo warunki są sprzyjające.
 Autor: Gość 8. kwiecieĹ„ 2010 21:48:18
Zgłoś niezgodność z regulaminem
Zgadzam się również z opinią z 7 kwietnia z godziny 17;17
 Autor: Gość 9. kwiecieĹ„ 2010 21:39:42
Zgłoś niezgodność z regulaminem
Blokersi to normalne dzieciaki, teraz wszystkie tak chodzą w kapturach. Nie ważne czy z bloku czy nie. Taka kultura.
 Autor: Gość 10. kwiecieĹ„ 2010 16:47:39
Zgłoś niezgodność z regulaminem
Blokersi to nie dzieciaki ale dorośli ludzie, którym nie chce się uczyć ani pracować. I nie ma co dorabiać do tego jakichś chorych ideologii na miarę Zygiego Freunda. Pasychoanalizę zostawmy psychologom i psychiatrom a młodzi będą się i tak buntować bez względu na dostęp do instytucji kultury, oświaty, kultu religijnego i wielu innych. Tylko jedno zastanawia, dlaczego nikt nie wymienia tu rodziców jako głównych odpowiedzialnych za takie postępowanie i zachowanie swoich pociech. Później jest tylko wielkie zdziwienie:" Moje dziecko? To nie możliwe. To nie mógł być on lub ona." Wszystkiemu winni inni.
 Autor: D! 14. kwiecieĹ„ 2010 10:29:04
Zgłoś niezgodność z regulaminem
Spoko! " Niechce sie im pracować", a uwazasz , ze na naszym terenie jest tyle stanowisk pracy, ze ich wszystkich tam chca z otwartymi rękami! Prawda jest taka, ze nie maja pola czy roli do uprawy, jak Ci którzy maja gospodarstwa. Moj kolega skończył studia licencjackie, teraz jest w trakcie magisterskich,a w Radzyniu czy Parczewie nie ma dla niego pracy, jak dla niego nie ma to napewno chłopak bez matury ja znajdzie tak?
 Autor: Gość 14. kwiecieĹ„ 2010 22:04:28
Zgłoś niezgodność z regulaminem
ludzie co wy chcecie od nich sa tacy sami jak my wszyscy,nie wiem w czym macie problem czepiajac sie ich ..niech kazdy spojrzy na siebie i dopiero ocenia..
 Autor: Gość 26. kwiecieĹ„ 2010 22:35:27
Zgłoś niezgodność z regulaminem
^^ ale temat
 Autor: Gość 2. maj 2010 10:51:54
Zgłoś niezgodność z regulaminem
ja nic do nich nie mam oni są spoko mam durzo to tego f.............misika z lisiowulki to kawał c..... . Jak pies przed burzą do lisiowulki uciekał z kolegą na jednym rowerze szkoda mi go bo kozaczył do branka na nk a teraz boi sie do lekarza przyjechac kozac do karzdego a na solo boi sie wyjsi bo wie ze w......l dostani i cieszy swoia jape ze lisiowulka wohyn naj.....ła.A jeszcz do tematu błokerci odpier....e sie o dni bo np bocian , gruszczyki itp soł spoko oprucz k..
 Autor: \/\/ 14. maj 2010 10:16:05
Zgłoś niezgodność z regulaminem
co Ty możesz wiedziec o poziomie naszego gimnazujm? Bylem tam rok temu, teraz jestem w I LO i odczuwam tragiczny spadek poziomu.. Nasze gimnazuj to byl poziom!!!
 Autor: Gość 1. listopad 2010 18:41:07
Zgłoś niezgodność z regulaminem
zgadzam się z wami
Dodaj komentarz:

Autor:
Komentarz:

Wohyń: Biedrona
Dodano: 22. paĹşdziernik 2011 09:00:03


    
wohyń: kradzież
Dodano: 13. wrzesień 2011 07:49:40


    
Wohyn: internet-z Media System
Dodano: 20. sierpień 2011 21:01:52


    
Wohyń: Zbita Szyba
Dodano: 2. sierpień 2011 21:08:01


    
Branica Suchowolska: Festyn w Branicy Suchowolskiej
Dodano: 28. czerwiec 2011 18:10:14


    
Zbulitów Duży: Motocyklista
Dodano: 23. czerwiec 2011 09:21:26


    
 
Szukaj:  
Czy jazda cały rok na włączonych światłach mijania poprawia bezpieczeństwo?
 Tak
 Nie
 Nie mam zdania
ZGŁOŚ SUGESTIĘ